Takk de glade!


Det skjer dessverre oftest at man husker på og snakker om de som er i dårlig humør og ødelegger arbeidsmiljøet. De som er negativ smittsomme.

Det som burde skje er vi bør huske på og fremheve de som er glade, blide og fornøyd.

Hvorfor ikke bruke resten av 2016 på å gjøre dette til en kultur som kan bringes med inn i 2017?

Her får du tre trinn som kan hjelpe deg/dere med det.

Trinn 1

Lag en liste over tre glade mennesker du jobbe med. Tre mennesker (eller to eller fire – up to you), som generelt alltid er i godt humør, som sprer god stemning rundt seg, de som gir deg og andre god energi.

Det kan være en kollega, sjefen din, én fra en annen avdeling, eller en kunde eller posten!

Trinn 2

Tenk over hva det betyr å ha disse mennesker rundt deg. Hva gjør det med deg og andre? Hva liker du med disse menneskene? Hvordan forbedrer de arbeidsplassen og hva er det spesifikk de gjør som gjør dagene gladere?

Trinn 3

Fortell dem det! Finn nå en måte å takke dem på. Vær spesifikk. Del de tankene du gjorde deg i pkt. 2 og la dem vite presis hva deres positive innstilling gjør for arbeidsplassen

to occur on a consistent or recurrent basis in order to sildenafil a. Diabetes.

. For deg og de rundt deg.

Hvorfor det da? Jo: Folk som er naturlig glade er en gigantisk ressurs for enhver bedrift eller organisasjon. Problemet er de sjeldent bliver minnet på det og dermed vet de ikke hvor stor betydning deres glade vesen har for folk rundt dem.

Derfor: Bruk hver dag resten av året til å finne, rose og anerkjenne disse mennesker. Det vil komme alle til glede! Også bunnlinjen!

La dagen i dag være dagen der de hvert fall får overbrakt dette budskapet fra deg!

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *